Στο 3ο ΓΕΛ Αλίμου δημιουργήθηκαν 8 ομάδες δράσης και κάθε ομάδα, με βάση τα ενδιαφέροντά της αλλά και τις ανάγκες της σχολικής μονάδας, ανέπτυξε ένα σχέδιο δράσης.
Ο πίνακας που ακολουθεί περιλαμβάνει τους τίτλους των σχεδίων, τα μέλη της ομάδας που ασχολήθηκαν με αυτά, καθώς και ο άξονας στον οποίον ανήκει το καθένα.
Μερικοί από τους τίτλος των σχεδίων δράσης αντιστοιχούν σε συνδέσμους. Κάνοντας κλικ στους συνδέσμους αυτούς μπορείτε να μεταβείτε στο υλικό που αναπτύχθηκε (αρχεία ή φάκελοι που περιέχουν αρχεία) στο πλαίσιο καθεμιάς από αυτές τις δράσεις.
ΑΞΟΝΑΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ |
1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση | «Συνάντηση» Λογοτεχνίας και Γλώσσας με τη Βιολογία |
1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση | Ήπιες και ανανεώσιμες μορφές ενέργειας |
2. Σχολική διαρροή - φοίτηση | Η μείωση διαρροής φοίτησης και η πορεία από το σχολείο στην αγορά εργασίας. |
3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών | Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας. |
4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών | -- |
5. Σχέσεις σχολείου - οικογένειας | -- |
6. Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας | Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός της Σχολικής Βιβλιοθήκης των Ψηφιακών Μέσων και της Ιστοσελίδας του 3ου ΓΕΛ Αλίμου. |
7. Σχολείο και κοινότητα | Ενημερώνομαι, γίνομαι ενεργός και δημοκρατικός πολίτης. |
8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις | Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων εκπαιδευτικών |
8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις | Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων με τη μορφή της ετεροπαρατήρησης |
9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα | -- |